niedziela, 24 marca 2013

Lampa Water Lily Replika Tiffany

Lampa Water Lily to replika oryginalnego wzoru Tiffany. Zrobiłam ją dla Pana Jurka. Przy niej stoi fotel, w którym wygodnie można czytać poezje. A przy świetle takiej lampy poezje smakują wyjątkowo.
Ta lampa to moje największe wyzwanie - średnica 50cm - sama mówi za siebie. 
Motyw nenufarów jest motywem często używanym w malarstwie i fotografice. Jeden z moich ulubionych impresjonistów Claude Monet malował je na różne sposoby: białe, różowe, lila i kremowe, na jasnej, ciemnej, czystej i mętnej wodzie. Mogę patrzeć na nie godzinami.

Tym chętniej zabrałam się do wykonania lampy o tej właśnie tematyce. Wyszła pięknie - mało skromna w tej chwili jestem, ale faktycznie sama siebie podziwiałam,nie tak bardzo  jak Moneta...... ale zawsze .....
Poniżej różne etapy wykonywania lampy Water Lily



wzór

 Forma gotowa do pracy


Wycięte i oszlifowane kawałki


   






Oklejanie



Lutowanie 





 I już tylko patyna





GOTOWE!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz